Nová cesta ke štěstí.

14:20

Představte si člověka, co je věčně s něčím nespokojený. Ale ne ve smyslu - nespokojený s lidmi, se světem. Ale se sebou. Je negativní vůči sobě a skeptický vůči slovu štěstí a někdy se budeš mít rád. 
Taková jsem já. Nebo jsem byla a nebo to teprve mou minulostí bude. Možná to byla shoda náhod a mých špatných rozhodnutí, které jsem si nikdy nebyla schopna odpustit a věčně jsem se v nich rýpala. A nebo má špatná minulost, poměrně stresové dětství. 

Každý máme jiný důvod, proč se nám na nás něco nezdá. A myslím, že je to normální. Ne každý máme den, kdy jsme se sebou spokojení, kdy se nám vše daří a nejsme dokonalí. Někdo to však takhle má každý den. Často jsem se probouzela s mrzutou náladou, šla do práce s nechutí a cokoliv jsem udělala byla chyba.


Rozhodla jsem se, že takhle to dál nejde. Kolikrát jsem se snažila zhubnout a dělala to pro sebe. I když jsem po takovém rozchodu nerozchodu, říkám si, že kdybych se půl roku starala tak jako o něj, o sebe - byla bych naprosto jinde. Byla bych ten nejspokojenější člověk na světě a viděla bych se v tom nejlepším světle. 

Ale bohužel, musela jsem snášet kritiku ze všech stran, od rodiny, od něj, od sebe a nebyla jsem schopna trochu polevit na svých nárocích. Určitě s tím budu dost často bojovat, snažit se překonat to "Proč? Nemá to cenu.". Ale o tom je právě tento blog, o změnách, o zdravějším přístupu k životu, o tom vážit si sebe i toho, co tato Země má v nabídce. 

Všichni mi dost často říkali, musíš se mít ráda. Ale podle mě tohle není muset, tohle by mělo být přirozené myšlení a člověk, který se nemá rád, se k tomu prostě musí dopracovat a změnit své myšlení. A ne jen, že by měl a nebo musel. 

Upřímně momentálně začínám dobrým pocitem s tím, že se mi ráno povede dobře namalovat obočí, nebo když celý den jím krásně zdravě a vynechávám jakýkoliv živočišný produkt. Prostě se za tohle večer musím pochválit, protože poslední rok jsem o své tělo absolutně nepečovala a je v kritickém stavu, kdy je to vidět. 

Takže pokud jste jedni z těchto lidí, co si řekli, že si musí nějak pomoct a hledáte parťáka, jsem tu pro Vás. Protože za rok touhle dobou, ze mě bude naprosto jiný člověk a vy tomu budete svědky. :) 



You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Visitors